2017
Pracodawca idealny
– kim jest i po czym go rozpoznać?
Pięć, dziesięć, piętnaście – ile konkurencyjnych ofert rozpatruje kandydat w poszukiwaniu wymarzonego miejsca pracy? W ciągu ostatnich kilkunastu lat rynek pracy przeszedł drastyczną metamorfozę.
2017
3 mity na temat windykacji
Kryzys sprawił, że już nie tylko duże firmy, ale także przedsiębiorstwa małe i mikrofirmy zaczęły interesować się usługami windykacyjnymi. Jednocześnie obawiają się kosztów oraz psucia relacji z kontrahentami.
2017
Startup – najlepszy sposób na biznes?
W Polsce działa obecnie ponad 2,4 tys. startupów, z czego prawie 60 proc. finansowanych jest z oszczędności przedsiębiorców. Założenie firmy często przynosi ich twórcom niewymierne korzyści, jednak osiągnięcie sukcesu zależy od wielu czynników. Sam dobry pomysł na biznes może nie wystarczyć, jeśli przedsiębiorca nie zabezpieczy swojego startupu przed najczęściej występującymi problemami prawnymi, a także nie znajdzie środków na dalsze finansowanie rozwoju firmy.
2017
Certyfikat wiarygodności,
czyli budowanie zaufania w oczach klientów
Zdobycie zaufania klienta jest jednym z największych wyzwań jakie stoi przed przedsiębiorcą. Jest to trudne zadanie, ponieważ na wiarygodność firmy muszą pracować przez długie lata, a jednocześnie mogą ją błyskawicznie stracić. W jaki sposób zbudować zaufanie klientów?
2017
5 sposobów na oszczędności w firmie
Istnieją tylko dwa sposoby na poprawę kondycji finansowej firmy. Pierwszy z nich, to zwiększenie przychodów np. poprzez wzrost sprzedaży lub podwyższenie cen. Drugi to obniżenie kosztów, dzięki czemu w firmowej kasie pozostanie więcej środków. Czasem nawet drobne oszczędności mogą przynieść duże korzyści.
2017
Mała firma w chmurze. Opłaca się?
W 2015 roku blisko 40% małych firm w USA całkowicie przeszło do chmury. Według raportu Emergent Research and Intuit Inc. do 2020 roku ta liczba się podwoi.
2017
Jak optymalizować procesy obsługi klienta?
Czego oczekują klienci kontaktujący się z daną firmą? Przede wszystkim wygodnej formy kontaktu i załatwienia swojej sprawy w możliwie najszybszy i najskuteczniejszy sposób. Z perspektywy klienta koszty lub wewnętrzne ograniczenia organizacji nie mają znaczenia.
2017
Szkolenia wyjazdowe
– przyjemne z pożytecznym
Tradycyjnie szkolenia dla firm organizowane są zazwyczaj w tym samym mieście, w którym znajduje się siedziba lub oddział pracodawcy. W przypadku szkoleń wyjazdowych jest inaczej – naukę można połączyć z odwiedzeniem miejsca atrakcyjnego turystycznie.
2017
Jak budować udane relacje z partnerami biznesowymi?
Koszty pozyskania nowego klienta są kilkakrotnie wyższe niż koszty utrzymania dotychczasowego portfela firm, z którymi współpracujemy. Niemniej, budowanie udanych relacji biznesowych nie jest łatwym zadaniem - nieprzypadkowo jest to też jedna z najbardziej pożądanych kompetencji na współczesnym rynku pracy.
2017
Top 10 najczęściej popełnianych błędów przez początkujących przedsiębiorców
Założenie firmy, to nie tylko same profity. W trakcie jej prowadzenia, szczególnie na początku, możesz popełnić kilka kluczowych błędów, które skutecznie zatrzymają rozwój Twojego biznesu. W skrajnym przypadku mogą doprowadzić nawet do upadku.
Poznaj 10 najczęściej popełnianych błędów przez początkujących przedsiębiorców. Dowiedz się, na co uważać i z jakimi barierami możesz mieć do czynienia prowadząc własną działalność gospodarczą.