Zdobądź Godło Hit Konsumenta 2017
Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej zaprasza firmy do zgłaszania się do programu promocyjnego Hit Konsumenta 2017. Wyróżnione zostaną w nim produkty, które cieszą się najlepszą opinią oraz sympatią konsumentów.
Wyróżnienie Hit Konsumenta, przyznawane od 2014 roku, to wiarygodne potwierdzenie wysokiej jakości i niezawodności, które znacząco wpływa na decyzje zakupowe. Laureaci programu otrzymują licencję na dożywotnie wykorzystanie godła promocyjnego, które jest skutecznym narzędziem budowania nie tylko wizerunku, ale i sprzedaży.
Badania konsumenckie pokazują, że kluczowym czynnikiem decydującym o zakupie są rekomendacje innych osób, tak rodziny i przyjaciół, jak i użytkowników dzielących się swoimi opiniami w sieci. Konsumenci są dziś zalewani liczbą komunikatów marketingowych, szukają więc konkretnych i wiarygodnych wskazówek, który produkt wybrać. Hit Konsumenta jest takim drogowskazem, ponieważ przyznawany jest na podstawie badań i monitoringu opinii konsumentów, a wiec rzeczywistej satysfakcji z zakupu.
Za pomocą jednego oznaczenia na opakowaniu dajesz kluczową informację – to produkt, po który klienci sięgają najchętniej i polecają go innym
W czym tkwi sekret siły godła Hit Konsumenta? – Możesz reklamować swój produkt czy usługę używając najlepszych sloganów i obietnic, aby zwrócić uwagę konsumenta. Możesz zapewniać, że Twój produkt jest unikalny, najlepszy, najskuteczniejszy czy najbardziej opłacalny. Korzystając z godła Hit Konsumenta, mówisz jednak coś o wiele ważniejszego i skuteczniej przekonującego do zakupu. Za pomocą jednego oznaczenia na opakowaniu dajesz kluczową informację – to produkt, po który klienci sięgają najchętniej i polecają go innym – wyjaśnia Marcin Andrzejewski, Dyrektor Programowy CBCK.
Dodatkowo w logotyp Hitu Konsumenta wpisany jest kod QR, który po zeskanowaniu telefonem, przenosi użytkownika na stronę internetową promująca produkt, stworzoną przez producenta (np. dedykowany landing page). Tym samym pozwala przekazać więcej treści niż mieści się na opakowaniu czy reklamie. – Kody QR to potężne narzędzie marketingowe i PR-owe, dlatego są chętnie wykorzystywane przez największe firmy. Służą nie tylko do przekazywania informacji zachęcających do zakupu, ale też do tworzenia kreatywnych kampanii i atrakcyjnej, niestandardowej promocji – mówi Marcin Andrzejewski.
Laureatami poprzednich edycji programu są m.in: Berlinki, Ludwik, Mieszko, Koral i Black Red White.
Partnerem programu jest Brand24, skuteczne narzędzie do monitoringu opinii w internecie i social media.
Więcej o programie na stronie www.hitkonsumenta.pl