Tradycyjna reklama w małej firmie

Mała firma, o lokalnym zasięgu, ma niewielki budżet reklamowy, który musi wykorzystać jak najlepiej. Czy tradycyjna reklama wizualna to dobry pomysł na reklamę?

 

Reklama internetowa jest w tej chwili najbardziej efektywna, dlatego wszystkie firmy skupiają swoja uwagę na obecności w internecie. To racjonalne podejście ponieważ swoja nisze reklamową w internecie mogą znaleźć wszystkie firmy, niezależnie od wielkości albo profilu działalności. W przypadku małych firm lub tych, które dopiero zaczynają bardzo istotny jest niski próg wejścia. Jednak czy warto rezygnować w takim przypadku z innych form reklamy? Oczywiście, że nie.

Małe firmy przywiązane są do reklamy wizualnej, znając jej skuteczność zwłaszcza na lokalnych rynkach. Wbrew pozorom reklama wizualna to produkt zaawansowany technicznie. Projekty wykonywane są komputerowo, natomiast kreacje reklamowe bardzo często wykonywane są w technice druku. Najczęściej wykorzystywanym produktem są wydruki na folii, które w zasadzie są dużą grupą produktów o wielorakim zastosowaniu (przykłady – http://prosper24.pl/web/page/druk-na-folii). Folia samoprzylepna z nadrukiem jest wykorzystywana na szyldy, do oklejania witryn albo oklejania samochodów. Na szyby stosowana jest folia perforowana One Way Vision, która oglądana z zewnątrz przedstawia piękną grafikę reklamową, a od wewnątrz sprawia wrażenie lekko przyciemnionej szyby. W ten sposób reklama na folii nie zaciemnia wnętrza pojazdu, biura lub sklepu. Do szybkiej zmiany kreacji może służyć folia adhezyjna (chociaż częściej stosowana w kuchni pod szybę) albo folia magnetyczna. Jest bardzo poręczna przy wszelkiego rodzaju ofertach terminowych, kiedy czas prezentowania reklamy jest ograniczony.

Bardzo powszechne stało się wykorzystanie folii do oklejania samochodów służbowych (oferta – http://prosper24.pl/web/page/reklama-na-pojazdach). Ta forma reklamy jest bardzo tania oraz idealnie dopasowana do terenu działania małej firmy. Przecież samochód firmowy zwykle porusza się właśnie na terenie działania danej firmy. Koszt wykonania reklamy jest jednorazowy i obejmuje projekt, wydruk i oklejenie samochodu. Warto laminować folię dla lepszej ochrony przed uszkodzeniem mechanicznym. Jak bardzo jest to popularna reklama to widać na naszych ulicach.

Pisząc o reklamie wielkoformatowej trzeba wspomnieć o banerach, które są najbardziej spektakularnymi kreacjami wytwarzanymi metoda wydruku. Powierzchnia banerów osiąga kilkadziesiąt metrów kwadratowych, a wieszane są na ścianach bez okien na firmowych budynkach albo na ogrodzeniu. To reklama o ograniczonym zasięgu, widzą ja tylko ci, którzy przechodzą lub przejeżdżają obok firmy. W wielu przypadkach to wystarczy, bo odbiorców reklamy jest dużo. To nic, że to są przypadkowi widzowie, taką reklamę można potraktować jako zasięgową, działająca dla utrwalenia rozpoznawalności marki.

 

(informacja prasowa)