Jak wybrać gadżety reklamowe dla startującej firmy?

Pomysł na biznes to dopiero jeden z wielu przystanków, które trzeba odwiedzić na drodze do stania się szefem dobrze prosperującej firmy. Kiedy ruszamy z własnym interesem jedną z ważniejszych problemów, które musimy rozwiązać, jest kwestia promocji. Nieprzemyślana i źle przeprowadzona zaowocuje jedynie stratą czasu i pieniędzy. Z kolei reklama z pomysłem, wobec której nie można przejść obojętnie jest kluczem do sukcesu. Gadżety firmowe są jedną z popularniejszych metod na promocję swojego biznesu. Co jest odpowiednie dla nowej marki, która dopiero zamierza podbić rynek?

 

Podstawy

Kiedy nazwa naszej firmy nie jest jeszcze nikomu znana należy zatroszczyć się przede wszystkim o podstawy, czyli odpowiednie zaprezentowanie swoich firmowych barw, loga czy hasła. Dobrym pomysłem jest pojawianie się ze swoją działalnością na różnych targach i branżowych spotkaniach. W ich trakcie świetnie sprawdzają się klasyczne gadżety reklamowe takie jak długopisy, notesy czy zeszyty. Wybór modeli, styli i kolorów jest ogromy i każda firma znajdzie coś dla siebie, niezależnie od branży. Artykuły biurowe, choć mogą wydawać się nudne i oklepane jako narzędzia promocji, są przede wszystkim użyteczne. Ciekawie zaprojektowany notes czy długopis z pewnością nie utkną w szafie i będą stale używane przez osoby, które je otrzymały, tym samym promując naszą firmę. Innym, popularnym gadżetem będą koszulki z nadrukiem, z logo firmy lub ciekawym hasłem reklamowym, z którym noszący się utożsamia. W tym wypadku trzeba się wykazać kreatywnością, która jednak procentuje.

Szczypta oryginalności – gadżety sezonowe

Innym, ciekawym pomysłem jest wykorzystywanie gadżetów sezonowych. W roku obchodzimy przynajmniej kilka popularnych świąt i przerw wypoczynkowych, których klimat można wykorzystać do promocji. Boże Narodzenie, Wielkanoc, wakacje czy majówki – do każdego z tych okresów pasują inne przedmioty. Ładne, estetyczne pudełka ze słodyczami przyozdobione świątecznym motywem świetnie sprawdzą się na Boże Narodzenie lub podczas Wielkanocy. Wakacje lub majówki to dobry czas dla wszelkich gadżetów związanych z aktywnością: bidony, etui na telefonu, torby plażowe czy piłki.

Gadżety premium

Kolejną interesującą propozycją może być zaprojektowanie gadżetu premium dla szczególnie ważnych klientów. Najczęściej są one wykonywane z bardziej ekskluzywnych materiałów: metalu, skóry czy drewna. Elegancka torba, portfel, wieczne pióro czy walizka oznakowana logiem naszej firmy będzie nie tylko wyróżnieniem, ale także praktycznym przedmiotem codziennego użytku.

Odpowiednie dobranie gadżetu firmowego nie jest łatwe, ale wysiłek poświęcony w jego projektowanie pozwoli na znaczne poprawienie rozpoznawalności oraz pomoże w budowaniu pozytywnego wizerunku, nie tylko wśród klientów, ale również i pracowników.

 

Źródło: informacja prasowa (prasoweinfo.pl)