Całkiem nowe Tygrysy Biznesu

Ukazał się trzeci numer kwartalnik Tygrysów Biznesu promującego laureatów programów Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej. W zupełnie odnowionej szacie graficznej, z nowymi działami i mnóstwem inspirujących publikacji.

W najnowszym wydaniu „Tygrysów Biznesu” znajdziemy okładkowy wywiad o branży kosmetycznej z Krystyną Arcabowicz, właścicielką firmy Apis Natural Cosmetics. Firma jest laureatem nagrody Polish Exclusive 2016, a jej właścicielka otrzymała tytuł Businesswoman Roku 2016. Bohaterkami naszych wywiadów są również Gabriela Kośmider, założycielka firmy Gabi-Plast i Ilona Adamska, właścicielka agencji promocyjno-wydawniczej I.D. Media. W numerze nie mogło zabraknąć oczywiście relacji z wręczenia nagród Polish Exclusive podczas wielkiej Gali Biznesu, która odbyła się 17.02 w Hotelu Sheraton w Warszawie. Redakcja rozbudowała także dział Szkoła Sukcesu, w którym znalazły się eksperckie artykuły z obszaru marketingu i sprzedaży. Trzecie wydanie ukazało się w całkowicie odświeżonej szacie graficznej – z nowym logo i nowym layoutem.

Pomysł na magazyn pojawił się w trakcie rozmów z właścicielami i prezesami firm. Dostrzegłem zapotrzebowanie na tytuł, który promuje rzetelne, nowoczesne przedsiębiorstwa, wartościowe marki i ludzi odpowiedzialnych za ich sukces – mówi Marcin Andrzejewski, Redaktor Naczelny i Dyrektor Programowy CBCK.

Magazyn publikuje inspirujące wywiady z osobowościami świata biznesu, wartościowe artykuły eksperckie, relacje z wydarzeń oraz prezentacje firm – Laureatów Ogólnopolskich Programów Certyfikacji. Kwartalnik dostępny jest na stronie www.tygrysybiznesu.com.pl,  gdzie oprócz artykułów z wydania papierowego, można znaleźć więcej publikacji podzielonych na działy: Biznes, Ludzie, Wydarzenia i Styl Życia. „Tygrysy Biznesu” można także czytać online. – Ciekawa, aktualna tematyka podana w lekkiej formie to motto naszej redakcji – dodaje Marcin Andrzejewski.

Magazyn „Tygrysy Biznesu” jest kwartalnikiem, kierowanym do właścicieli firm i kadry zarządzającej, działów sprzedaży, marketingu i PR. Dwa pierwsze wydania pisma miały 54 strony i nakład 7 000 egzemplarzy, kolejne ukazało się na początku kwietnia o objętości 72 stron. Kwartalnik jest bezpłatny, dostępny online oraz w prenumeracie, wysyłany do firm i instytucji oraz dystrybuowany na najważniejszych wydarzeniach branżowych.