Alilla Cosmetics zdobywcą prestiżowej statuetki Best of Health & Beauty 2017

24 listopada w Hotelu Regent Warsaw odbyła się Inauguracja Klubu Tygrysów Biznesu, podczas której wręczono najważniejsze dla wielu branż wyróżnienia. Statuetkę oraz Godło Best of Health & Beauty 2017 zdobyła marka Alilla Cosmetics za gamę naturalnych kosmetyków mineralnych, palet hipoalergicznych cieni do powiek Alilla Minerals w ekskluzywnym drewnianym etui. Nagrodę w imieniu marki odebrał Mateusz Góralczyk, Wspólnik w firmie JMG Sp.j., producenta naturalnych cieni mineralnych Alilla Cosmetics.

 

 

Diamentowe Serce – to najbardziej prestiżowe wyróżnienie branży Zdrowia i Urody, przyznawane wyłącznie produktom niezwykłym. Nagradzamy produkty, które zapewniają najwyższą jakość, są nowoczesne i bezpieczne. W tym roku kapituła programu postanowiła przyznać statuetkę Best of Health & Beauty 2017 naturalnym cieniom mineralnym Alilla Cosmetics. To prawdziwe odkrycie – są naturalne, hipoalergiczne, oferują bogatą kolorystykę, zapewniają długotrwały efekt i to ekskluzywne drewniane etui – klasa!” – podkreśla Marcin Andrzejewski, redaktor naczelny magazynu „Tygrysy Biznesu”, założyciel Business Tigers Club i dyrektor programowy Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej, organu przyznającego branżowe wyróżnienia.

 

 

Ideą marki Alilla Minerals jest zapewnić Klientkom piękno w naturalnej postaci. Dlatego stworzyliśmy produkt bezpieczny, hipoalergiczny, oparty na w pełni naturalnych składnikach mineralnych, bez dodatku parabenów, silikonów, sztucznych barwników, talku, czy parafiny. Jednocześnie wzbogaciliśmy produkty Alilla Minerals o wiele cennych składników, które chronią delikatną skórę wokół oczu – jak masło shea, olej ze słodkich migdałów, masło kakaowe i olej abisyński. Cieszymy się, że zarówno nasze produkty, palety kolorystyczne, jak i ekskluzywne opakowanie cieszą się uznaniem Klientek, a teraz jesteśmy dodatkowo dumni, że produkty Alilla Cosmetics zostały docenione przez branżę Zdrowia i Urody. To dla nas wspaniały prognostyk i impuls do wzbogacenia oferty o nowe, naturalne produkty” – przyznaje Mateusz Góralczyk, Wspólnik w firmie JMG Sp.j., producenta naturalnych cieni mineralnych Alilla Cosmetics.

Wręczenie statuetka Best of Health & Beauty 2017 dla marki Alilla Cosmetics odbyło się podczas uroczystej inauguracji Business Tigers Club w Hotelu Regent Warsaw. Galę poprowadzili wspólnie Marcin Andrzejewski redaktor naczelny magazynu „Tygrysy Biznesu” i Założyciel Business Tigers Club oraz Ewelina Rydzyńska, prezenterka telewizyjna i stylistka gwiazd. Inaugurację uświetnił pokaz nowej kolekcji Ewy Łukawskiej „Time to shine” z wizażami marki Alilla Cosmetics i Beauty Attack Studio, oraz recital Anny Hameli, wokalistki, kompozytorki, autorki tekstów, od lat związanej z piosenką francuską. Biznesowy charakter spotkania podkreśliła obecność Grzegorza Turniaka z Akademii Rekomendacji – guru polskiego networkingu i orędownika zarządzania talentami, karierą i czasem.

Więcej informacji o naturalnych cieciach mineralnych marki Alilla Cosmetics: www.alilla.com.

Szczegółowych informacji udziela:

Agencja PR marki Alilla – Home Media Danuta Baprawska

e-mail: danuta.baprawska@home.media.pl

tel.: +48 605 976 886